• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

T.C Tuzla Kaymakamlığı
T.C Tuzla Kaymakamlığı
T.C Tuzla Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Tuzlamızın Tarihçesi Kaymakam İlçe Protokol Listesi Kaymakamlık Birimleri Ziyaretci Foto Galeri BASIN Kurumsal Kimlik
  • TUZLA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Brifing Tüketici Hakem Heyeti Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler E- Bülten Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
16
Ağustos2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Tuzlamızın Tarihçesi
    • Kaymakam
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
    • Ziyaretci Foto Galeri
    • BASIN
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • TUZLA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Brifing
    • Tüketici Hakem Heyeti
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • E- Bülten
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezleri Son 3 Ayda 31 Milyon 964 Bin Çağrıyı Cevapladı

10.10.2021
Bakanlığımız tarafından yapılan açıklamada, acil durumlarda 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaralarının aranması yerine bu numaraların tek çatı altında "112"de birleştirildiği bildirildi.

Teknolojiye uygun inşa edilerek geçen yıl 53 ilde faaliyete başlayan 112 acil çağrı merkezleri, 2021 haziran ayı itibarıyla 81 ile yaygınlaştırıldı. Ülke genelinde bu merkezlerin yaygınlaştırılmasıyla son 3 ayda 31 milyon 964 bin 196 çağrı yanıtlandı.

Acil durumlarda başvurulan 112 çağrı merkezlerine gelen aramaların yarısından fazlasını asılsız çağrılar oluşturdu. 2020'de 88 milyon 341 bin 131 çağrı alındı, bunların 59 milyon 720 bin 69'u asılsız çıktı.

Asılsız çağrıları "telefon denemek", "yemek siparişi vermek" isteyenlerin yanı sıra "İzolasyonda dışarı çıkabilir miyim?" diye arayanlar gerçekleştirdi.

11.478 personel ile 7/24 saat esasına göre hizmet veren 112 acil çağrı merkezlerinde Türkçe dışında dört yabancı dilde çağrı karşılanıyor. Merkez, konuşma dilleri haricinde işitme engellilere de işaret dilinde 112 Engelsiz uygulamasıyla acil çağrı hizmeti veriyor.

Vefa Sosyal Destek Grupları ile İl ve İlçe Salgın Denetim Merkezi personelini (İSDEM) acil durum olduğu değerlendirilen bölgeye sevk eden merkezler, ihtiyaçların hızla karşılanmasını sağlıyor.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
Evliya Çelebi Mahallesi Hat Boyu Caddesi No:1 Tuzla / İstanbul
0 (216) 701 14 50